ESPAIS D'APRENENTATGE
Cada dimarts a la tarda els nens i nenes de P3, P4 i P5 realitzen espais d’aprenentatge
pel passadís d’infantil, utilitzant espais oberts i tancats!
Aquests espais són propostes de situacions molt obertes que engloben el joc, la investigació, l’experimentació i les relacions amb els companys i les companyes. Els infants, dins l’espai que els ha tocat, prenen decisions sense por a equivocar-se! Hi conviuen nens i nenes P3, P4 i P5, quelcom que implica l’aprenentatge de la convivència, on entre tots s’ajuden, comparteixen, col·laboren... El paper de l’adult acompanya, promou situacions diverses d’aprenentatge i sobretot, dóna la mà a qui ho necessita.
Aquests espais són propostes de situacions molt obertes que engloben el joc, la investigació, l’experimentació i les relacions amb els companys i les companyes. Els infants, dins l’espai que els ha tocat, prenen decisions sense por a equivocar-se! Hi conviuen nens i nenes P3, P4 i P5, quelcom que implica l’aprenentatge de la convivència, on entre tots s’ajuden, comparteixen, col·laboren... El paper de l’adult acompanya, promou situacions diverses d’aprenentatge i sobretot, dóna la mà a qui ho necessita.
Durant el curs anirem penjant més fotografies de tots els espais que fem: joc simbòlic, artístic, experimentem amb el cos, fusteria, construccions, cuinetes, llum, música, experiments i jocs d'exterior. Si cliqueu a la imatge teniu un petit recull, esperem que us agradi tant com als petits i petites de l'escola!